MY ENGLISH BLOG

pühapäev, oktoober 30

Emal-vanaemal külas


Täna käisime ema juures külas. Andres oli terve päeva maal ja viis meid Maiuga ema juurde. Oli tore nagu alati, sai palju head süüa, juttu puhuda ja ema tegi mulle mantli proovi ka. Alustasin ka Maiu kampsuni kudumist aga soonikust kaugemale ei jõudnud. Seevastu eile alustasin Andrese kampsuni kudumist (mul peab ikka mitu rauda korraga tules olema) ja kudusin kohe kella neljani hommikul (mitu korda harutasin üles ja hakkasin otsast peale). Kui siis magama läksin, hakkas Maiu siplema ja nii sain magama alles kell kuus hommikul umbes. Seetõttu möödus ka päeva esimene pool ema juures magades...
Teen esimest korda mehele kampsunit ja olen üsna elevil selle pärast... Ta ise valis ajakirjast välja sellise mis talle meeldib. Lianni lõngapoest sain ka ilusat lõnga, see on ikka kõige praktilisem pood minu jaoks. Filati on rohkem efekti-värk vist.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

See on vist BdF "Irland" sul kampsuniks? Igavesti vahva lõng! Selline klassikaliselt stiilne aran-lõng :) Tegin sellestsamast ka ise vertikaalpaanidest pontšosid, paras pusimine see paljude lõngakeradega, aga lõpuks on tore vaadata küll...

Krentu ütles ...

On jah see Irland lõng :) Minu meelest on see ka nii ilus, aga pidin ta kahekordseks panema, et saaks õpetuse järgi kududa - mul meestekampsuni kogemus puudub ja tahan siis võimalikult originaalilähedase teha. Ja kerisin lõngad kerasse, muidu oleks mul korraga töös 8! tokki :) Neljagagi on pusimist.
Aga Sinu pontšo on imeilus ja idee väga hea! See on lahe, et tütrel on samasugune :)