MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, aprill 10

Ämbritäis õnne


Meil on hetkel käsil maakodu remont. Algul pidime lihtsalt natuke magamistuba kohendama, aga siis mõtlesime ja arutasime ja otsustasime ka köögi kohe korda teha. See teeb siis kokku kogu vana maja, sest üks tuba ja köök seal ongi. Selline asi on meie peres tüüpiline. Et algul hakkad tapeeti vahetama ja töö käigus vahetad sujuvalt ära ka aknad, uksed, teed uue põranda jne.
Andres võttis siis kaks nädalat puhkust ja läks maale palke lihvima, uut põrandat ehitama, pahteldama, lihvima, värvima jne. Mul jäi selle pärast isegi Kullaketrajate padajaklubisse minemata, kuna meil tuli just sellel päeval "koormaauto".
Eile helistas Andres ja küsis, et "Kuule, kui me seal Ikeas käisime, kas sa siis maale nõusid ka ostsid?" Väga ebatavaline küsimus. Põhjus oli selles, et suure lihvimise käigus oli meie kolme jalaga nõudekapp ümber kukkunud ka kõik nõud katki läinud. Kogu majapidamise nõud! Õnneks olid uued Ikea taldrikud teises korvis. Algul ma olin küll pisut pahane, aga nii kui Andres ütles maagilised sõnad "killud toovad õnne" oli mul naksti tuju jällehea. Mõtle ometi, terve ämbritäis õnne!
Pealegi, nõudelettide juures käin ma suurima heameelega, sest emalt olen pärinud ülima armastuse nõude vastu. Huvitaval kombel sai aga tema, erinvalt minust, hirmus pahaseks, kui ma lapsepõlves kildude puhul õnnest rääkisin.

5 kommentaari:

Cairbre ütles ...

Kuri lugu küll aga saidki kapid tühjemaks :)

maris ütles ...

vedas ju. mulle meeldib ka meeletult nõusid osta ja neid ise teha. ja minu meelest on valik päris suur, ilusaid on küll ja küll. aga maal on meil ka terve hunnik vanu ees mida ei ole ju mõistlik ära visata. seega ootame ja loodame.

ematehnik ütles ...

ära sa seda ämbritäit nüüd minema viska. kui betoonivaluks läheb, saad kildudest ornamenti laduda. olgu siis trepi serva või mujale.

Anu ütles ...

ma just tahtsin öelda, et neist kildudest saab palju põnevat teha:)! Näiteks mosaiikkattega laud, kunagi ühes Kodukirjas oli pilt vist isegi. Või niisama seina peale mosaiikpilte jne.

... ütles ...

Kildudest.
Vanasti olid prügikastid väiksemad, madalamad, lastele "kullamaardlad".
Minu ema oli oma lapsepõlves teiste lastega kogunud ilsaid pilditükikesi katkiläinud nõudelt.
Õpetas ka meile seda mängu.
Praegu, kui mul mõne ilusa pildiga nõu katki läheb, tuleb mulle meelde mu kunagine killukogu...ja viskan väikese kahetsusega tõeliselt ilusad killud prügikasti.
Oma lapsi aga prügikastides käima siiski ei õpetanud.