MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, mai 29

Kogemus

Täna tulin linna seoses sellega, et oli vaja minna ühte reklaamifirmasse ühe logo loomislugu arutama. Ma pole elusees üheski reklaamifirmas käinud ega üldse sellise asjaga tegelenud. Ainuke kokkupuude logondusega oli siis, kui ametile, kus mina töötan, otsiti logo. Siis ma tegin kõik variandid maha ja soovitasin porffide poole pöörduda (millegi pärast pakuvad kodulehetegijad ka logoteenust aga see pole ikka see). Loomulikult nii ei tehtud :( Ühesõnaga, täna oli mul siis suurepärane võimalus käia ühes korralikus reklaamifirmas (ma ei tea, kas termin "relaaamifirma" on õige...). Ja ma olen sellest külastusest täiesti sillas! Nii professionaalset, nii konstruktiivset, nii arukat, nii loomingulist ja nii .... ohh, ma ei oskagi kirjeldada.... suhtumist polel ma sada aastat kohanud. See inimene, kes reaalselt "joonistama" hakkab oli nii uskumatult intelligentne ja nii lahe, et täitsa tummaks võttis kohe! Võibolla on oma osa ka sellel, et olen juba mõni aeg kodus istunud ja tööelust väga kaugel ja siis ühtäkki mingil koosoleku laadsel koosviibimisel olla tekitas kerge igatsuse ka tööelu järele? Aga kokkuvõttes, nähes, kuidas õiged inimesed ajavad õiget asja ehk ülimat pofessionaalsust ja kliendisõbralikkust tekitab minus täiesti joovastava tunde. Et tahaks ka selline olla :))

Kommentaare ei ole: