MY ENGLISH BLOG

pühapäev, november 19

Maibriti palitu

Mulle väga meeldivad väikestel lastel sellised riided nagu mu oma lapsepõlves olid. Kuna Maibrit veel ei avalda soovi, millist palitut ta sooviks, siis ma saan oma maitse järgi teha. Tegin sellise, mille kohta sobib minu meelest öelda palitu, mitte mantel, nagu ma tavaliselt ülten.
Palitu on villasest riidest ja villase vatiiniga. Kuna ma pole eriti vatiiniga asju õmmelnud, siis läks ikka mõni asi mantli puhul nässu ka aga ma peitsin need vead ilusti ära ja sain edaspidiseks kogemusi. Lõike võtsin küll Ottobrest, aga muutsin seda kõvasti, sest Ottobre lõiked on ülemõistuse laiad.
Nüüd on peaagu kogu komplekt valmis - müts, sall, kindad ja palitu. Ainult karupüksid on veel puudu. Pean plaani need hoopis õmmelda, kui vaid sobivat villast trikotaaži leiaks.
PS. Maibrit õnnistas oma uue mantli ilusti sisse ka - viskas pildistamise ajal pikali ja natukese aja pärast ütles "kaka", mis tähendab ka pissit. Kuna ta kodus mähkmeid ei kanna, sest me soovime vaikselt potitamist harjutada, siis sai lisaks bodile ja pükstele ka uus mantel vettida. Oleks ta ilusti püsti seisnud, oleks vähemalt mantel olnud päästetud. Leidis ikka ajastuse :)

17 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nunnud on nii Maibrit kui ka palitu:)

Anonüümne ütles ...

iga uus asi tuleb ju sisse õnnistada:).
palitu on aus:)

Aet ütles ...

Imekena palitu! :)

Anonüümne ütles ...

Väga armas palitu on ja Maibritile paistab selles poseerimine meeldivat ;)

Ja pildid on sinu blogis alati lihtsalt suurepärased.

Anonüümne ütles ...

kipun ennast korada, aga ilus, stiilne, korrektne. Väga tubli oled :)

KK ütles ...

Väga armas! Palitut õmmelda on päris karm katsumus, andekas inimene!

Anonüümne ütles ...

sul on jube hea maitse... selline teistmoodi ja väga mõnus... see mantel on nii armas ja need suured nööbid... super :)
see on ikka nii vahva kui emmedel on sellised kuldsed käed... oma emme tehtud riided on ju nii mõnusad :D

Elsa ütles ...

Kajakas pajatas täna laadal su imeilusast mantlikesest ja tulin esmajoones kohe seda vaatama :) Imearmas :)
Kohe tulevad aga ka süümekad, et ise selliseid suurejoonelisi plaane realiseeritud ei saa...
Ja ma nägin sind eile Mardilaadal ka. Kudusin sokki ja vaatasin, kellega Vardamoor pajatab... selja tagant soengut, kotti, jakki, stiili.. välja mõtlesin :) Vaat mis tähendab blogi jälgimine :)

rajaleidja ütles ...

väga armas palitu :D sobib Maiule hästi. mulle meeldivad selliste mantlite/palitute all tohutult pitsilised villased sukkpüksid (õel olid tavaliste sukkade peal)

Krentu ütles ...

Aitäh :) Teie ülipositiivsed kommentaarid annavad nii palju innustust edaspidiseks :)

Anu ütles ...

ma tahaks endale sellist:D

Anonüümne ütles ...

ma just tahtsin sama öelda, mida anu. ma tahan endale sellist palitut :)

Anonüümne ütles ...

mis ma oskangi lisada, Maibritil veab hirmsal kombel :)

Anonüümne ütles ...

Ma tahan perre tütart ka;) Nagunii see soov olemas, aga kõik need pildid kaunitest asjadest, mida plikatirtsudele saab teha, ajavad eriti hulluks. Heas mõttes hulluks. Huvitav, kas tüdrukud on sellises eas puhtamad? Minu poisil pole mingi probleem tutt-uues rõivastuses porilompi viskuda. Sestap ei julge isegi palitu peale mõelda.

Krentu ütles ...

Meie tüdruk võib ka lihtsalt pikali visata, kui enam ei jaksa-taha kõndida. Aga õues mängimiseks on tal ka vee- ja tuulekindlad jope-püksid. Palituga käime rohkem niisama patseerimas ja siis kui kuhugi autoga läheme. Samas ma arvan, et eks tüdrukud on ikka natuke rahulikumad ja seega ei juhtu ka igasugu äpardusi, nt nagu porilompi kukkumist, nii tihti :)

Anonüümne ütles ...

Hirmus armas lapsuke (loomulikult ilus mantel ka):) Muideks, puhtusepidamine ei sõltu vist eriti soost, mul on kaks piigat, kellest üks on tavaliselt õue kõige räpasem kriimnina. Teine on selline, keda siin poisteomanikud soovivad - roosa ja puhas baleriin :D.

Anonüümne ütles ...

Ta on nii nunnu selles :) Oskad ilusaid asju luua :D
Mullegi meeldib panna lapsele palitu selga, aga tema palitu veel minu ajast ;) Küll ma ka kunagi talle päris oma õmblen, tüdrukust peab ikka tüdruk kasvama :D
Pisikesi äpardusi ikka juhtub, laste asi ;)