MY ENGLISH BLOG

pühapäev, november 12

Oma Maitse

Nüüd on küll juhtunud nii, et ma olen ühest äärmiselt väärtuslikust ajakirjast lihtsalt külmalt mööda käinud. Ajakirjast Oma Maitse. Kuna minu meelest kõik kokandusajakirjad lõpetavad ilmumise peale paari esimest numbrit, siis ma pole kunagi võtnud vaevaks nendega poes tutvust teha või siis osta. Nüüd aga Kajakas oma blogis kiitis seda ajakirja ja mul hakkas kohe tuluke vilkuma. Täna soetasin endale novembri numbri ja kui ma ütlen, et ma olen vaimustuses, siis see on väga tagasihoidlikult öeldud. Ma lugesin selle otsast lõpuni läbi, kell on pool viis hommikul, mul on kõht hirmus tühi ja pea täis igasugu kulinaarseid mõtteid. Pealegi tuli mulle meelde, kui taevalikku suppi ma restoranis Ö sõin ja ma nii hirmsasti tahaks seda praegu! Lisaks tunduvad homseks planeeritud Maibriti 1,5 aasta-sünnipäeva ja isadepäeva söögid nüüd nii igavad ja kahvatud.
Aga ajakiri on fantastiline ja tänasest minu number üks! Aitäh, Kajakas!

1 kommentaar:

Kajakas ütles ...

oi äitähh :) ja palun. Mul on endal samamoodi, et see, et meeldib on ikka väga vähe öeldud. Armastan - on igal juhul lähedasem. Ja ma ka just sarnaselt Sinule ei vaadanud isegi mitte selle ajakirja poole, enne kui üks usaldusväärne sõbranna ülevoolavalt ja täislausetega seda kiitis. Ikka olin skeptiline, aga peale esmast süvenemist saabus ka armastus :D