MY ENGLISH BLOG

reede, juuni 8

Sandri tekk

Kui minu ema mind ootas, siis heegeldas ta mulle motiividest teki. Kui ma Maibritti ootasin, siis mõtlesin, et olen ka tubli, ja heegeldan talle teki, aga plaan luhtus. Peamiselt selle pärast, et vähese heegeldamiskogemuse tõttu valisin liiga peenikese heegelnõela ja motiivid tulid kõvad nagu küpsised. See ei ahvatlenud üldse edasi heegeldama. Nii sai Maibrit hoopis minu teki endale. Nüüd, kui mul juba natuke rohkem heegeldamise kogemust on, proovisin uuesti tekki heegeldama hakata. Võtsin kasutusse need samad tookord soetatud lõngad (Liisu käsitöölõng, aga enam ma seda küll ei ostaks, sest liiga kare on ikka) ja mitu numbrit suurema heegelnõela. Valisin 200 ruudu raamatust kaks ruutu välja ja hakkasin heegeldama. Algul mõtlesin, et hea kui ma selle külmade tulekuks valmis saan, aga kuna viimaste rasedusnädalatega kaasnes ka tohutu motoorne rahutus, siis ma muudui aga heegeldasin ja lisaks tekile valmis veel üks heegeldis. Tekile plaanin ka voodri panna, aga kuna mul üldse õmblemistuju polnud, siis lükkasin selle nats edasi.
Nüüd on siis mõlemal lapsel oma tekk ja minul süda rahul. Et kunagi saavad nad soovi korral need oma lastele edasi pärandada :)

7 kommentaari:

Kajakas ütles ...

hästi ilus tekk :) ja kus on alles otsade peitmist olnud :)

Krentu ütles ...

Aitäha :)tegelikult polnudki nii palju petimist - heegeldasin kohe otsad sisse :)

jaana ütles ...

kindlasti on lastel soovi neid tekke edasi pärandada...sest need ju nii armsad.ja armastusega tehtud :))

Inx ütles ...

Kenake sinivahune tekike :) Mina plaanisin ka lapsele teki heegeldada, aga ei heegeldanud. Küll tegin hoopis lapiteki ja heegeldasin kolmnurkse salli, mida kasutan siiani piigale pele panemiseks.See aga ei välista, et ma üks päev siiski seda motiivitekikest tegema hakkan :)
Ilusaid helesiniseid unenägusid Su pojakesele oma uue teki all !!!

Anonüümne ütles ...

tekk on väääga armas:), selline.., nagu õige beebitekk olema peab:))
head pildid sul:) mis fotokaga tehtud?

Krentu ütles ...

Aitäh. fotokas on canon 20D aga pildi kvaliteedi määrab pigem objektiiv. see pilt tehtud 135/2L objektiiviga

Anonüümne ütles ...

et tekk pehmem oleks soovitan seda loputusvahendis leotada. Päris karedust ära ei võta aga parem saab küll.