MY ENGLISH BLOG

teisipäev, juuni 17

Ringmäng

Reeglid: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas
Mängu tõmbas mind Katu

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
Esimene kursus oli just edukalt läbitud. Ma arvan et ma puhkasin eksamitest. Olin Andresega juba aastakese "käinud", elasin emaga koos. Varsti läksin oma vanasse töökohta suveks tööle, et teenida taskuraha ja anda minu asemele tulnud sekretärile puhkust. Ja siis oli see Beach Party ju ka veel elus. Seal me käisime kindlasti. Üldiselt oli tore ja helge.
2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
1) voodipesud ära vahetada
2)peenrad lõpuni ära rohida
3)Arpres Surf Hoodie lõpuni kududa
4)ühe raamatu võiks läbi lugeda
5)pap-testi minema tegema
3. Lemmiksnäkid?
küpsised, kommid, suitsuvorst, Rakvere viinerid külmalt, tainas, must leib taluvõiga, banaan, õun
4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
Ma arvan, et me koliks maale ja teostaks ennast siin - mul on üks suur unistus, mida ma siin maal tahaks teha. Ostaks rootslaselt metsa ja Andres saaks seda siis majandada. Reisiks kindlasti. Ema saadaks välismaale silmaarsti juurde.
5. Kohad, kus oled elanud?
Tallinn ja Noarootsi.

Ma tõesti enam ei tea, kes siia mängu on või ei ole kaasatud.
Ma paluksin küsimustele vastata Kristal, Triibikul, Katariinal, Tiinal, Mannil,

Kommentaare ei ole: