MY ENGLISH BLOG

pühapäev, oktoober 30

Fortuuna valik

Aitäh, aitäh, aitäh teile kõigi nende heade sõnade ja soovide eest! Uskumatu, kui palju teid on ja nii tore, et teil on siin tore :)))))
Loosimise viisime läbi vanamoeliselt ehk iga kommentaar läks paberitükil loosikaussi. Maibrit uuris, et mis toimub ja ei suutnud uskuda, et üle kahesaja inimese "saatis sulle meili". Kui ma ütlesin, et nüüd loosime võitja, siis tegi ta esialgu väga ehmunud nägu ja küsis, et kas KÕIK need KAKSSADA inimest tulevad siis korraga siia :) Kui selgus, et publikut on oluliselt vähem, avaldas Maibrit tungivat soovi olla üleval südaööni ja ise võitja valida. Noh, tunnike tuleb täna ju niikuinii uneaega juurde, nii et miks mitte :)

Loosimine käis nii:



Ja raamatu võitis endale:

Palju õnne, Piret! Palun kirjuta mulle oma kontaktid, meiliaadress on üleval paremal :)

Aga kuna teid oli nii palju, siis tundus kuidagi niru loosida välja vaid üks raamat. Kuna raamatuid saab mul olema üsna vähe võrreldes nende inimestega, kellele ma väga tahaksin seda raamatut kinkida, siis lohutusauhindadeks panen välja mõned oma näputööd. 

Lohutusauhinnad saavad endale valida: 

Palju õnne l?, Triin ja Rees!
Palun valige üks allpool olevatest lohutusauhindadest ja kirjutage oma valik selle postituse kommentaariumisse ning saatke mulle meilile oma kontakt, kuhu auhind postitada :) Kes ees, sellel kõige suurem valik :) 

Lohutusauhinnad:

1. Matrjoškadega riidest kott


2. Pross


3. Lipssall



4. Kõrvarõngad nr 1



5. Kõrvarõngad nr 2


6. Kõrvarõngad nr 3



Veelkord suur tänu teile kõigi heade soovide eest ja ma loodan, et raamat teile meeldib!

PS. Kui kedagi peaks huvitama, siis on novembri Eesti Naises, lk 128, üks väike raamatuteemaline usutlus minuga :) Seal on ka kirjas, et Eesti Naise tellijale on raamatu tellimine pisut odavam.










21 kommentaari:

Kuta Bali Hotels ütles ...

Nice Post :)

iseolemine ütles ...

Tõesti , võitnud kommentaar räägib ütleb kõik, mis minagi öelnud oleks - tulen siia positiivseid emotsioone koguma ja siis on taas paar päeva päikselisemad.
Väga väga meeldivad illustreerivad fotod.
Ohh , oleks vaid endal oskusi kõiki neid ilusaid asjakesi oma kätega luua..

Igaljuhul. Suur suur aplaus Teile nii ilusa ja meeldiva blogi eest ning jään ootama raamatud poeriiulitele. :)

Ikka päikest, tervist ja positiivset meelt Teie perele läheneval novembri kuul!

Piret ütles ...

Appike, kui tore!!!! ma pole elus midagi võitnud ja nüüd see siis juhtus:) Juhuuu!! Tänud fortuunale!!!

KK ütles ...

Maibrit on nii suur juba!
Õnne võitjatele!

l� ütles ...

OHSARAKS! mind tabas esimest korda elus loosiõnn! Mul kõrvas auke pole, niiet kohe väiksem valik. Kott või sall, kott või sall..... kott vist üle õla ei ulatu? Sall! :) Suur-suur-suur aitäh!
Pille

E ütles ...

Super ilus kott, nii vahva kangas! Ja Maibrit on tõesti märgatavalt kasvanud :)

Edu ja palju õnne täitsa oma raamatu puhul!

Kristi ütles ...

Palju õnne võitjatele!:)
Mina suundun esimesel võimalusel raamatupoodi! :)

Maarit ütles ...

Mulle kohe väga meeldis vaadata eelmise postituse kommentaaride arvu numbrit - uhke number! :)
Õnne võitjatele!
Ning tuleb endalgi sammud raamatupoodi seada.

Triin ütles ...

Kui armas ja tore üllatus;)! Mina valiksin kõrvarõngad nr 2, saadan Sulle oma kontaktid.

Ja raamatupoodi lähen ka lähiajal kindlasti:)

Rees ütles ...

Ohoh, vaat kus üllatus! Tegelikult on lohutusauhinda saada veel magusam, sest see on sinu tehtud! Raamatu toon poest ja olen kahekordselt rõõmus. Roosa pross võiks olla see, mida parimatel (loe:stiili poolest julgematel) päevadel pruukida.
Aitäh ja suured tervitused!

soodoma ja gomorra ütles ...

usun, et ausa inimesea taud sa ka hasartmängumaksu:)

Üle pika aja tundsin end kui laps, kui neid lohutusauhindu vaatasin. Hakka või nutma:)

Marilin ütles ...

Palju õnne!:) Väga armas raamat, plaanin endale ka osta. Aga....hingele jäid sinu liblikakõrvarõngad:) Kas sa neid teeksid veel ühe paari?
Tervitused
Marilin

Krentu ütles ...

Aitäh :)
Marilin - need liblikad on täitsa alles! Kirjuta mulle palun - eveli.krentu at gmail.com

Anonüümne ütles ...

Õnne võitjatele - ja palju õnne päris oma raamatu puhul, Krentu! P.S! Kas Sa tead, et Sul on nüüd õigus autorihüvitisele? Käi ja uuri www.ahf.ee lehelt, kuidas see käib. Kui miskit Sinu oma raamatukogudest laenutatakse, siis tiksub selle eest üht-teist, nii et ära siis ise (ja fotode autor ka ikke ;) ) unusta AHFi avaldust viia õigeks ajaks :)

P.P.S! Ja järgmine raamat ilmub - ?

Katrin ütles ...

Ahah. Nüüd olen jälle midagi totaalselt maha maganud! Nii see elu väikeste lastega on, eksju!:)Aga Sulle iagathes palju õnne raamatu puhul. Proovin isegi soetada, kuna Su blogi ja käsitöö on mõlemad lausa võrratud! :)

Katrin ütles ...

Ahah. Nüüd olen jälle midagi totaalselt maha maganud! Nii see elu väikeste lastega on, eksju!:)Aga Sulle iagathes palju õnne raamatu puhul. Proovin isegi soetada, kuna Su blogi ja käsitöö on mõlemad lausa võrratud! :)

Helsa ütles ...

Juba mitu päeva käisin raamatupoodide neti lehekülgedel hiilimas, kas juba on uudiseid Sinu raamatu kohta. Eile tuli see netti ja õhtuks oli see mul olemas. Lugesin pool raamatut kohe läbi (jah, ka juhised) ning kui kell poleks 00.30 olnud, siis vist oleks edasi lugenud. Nii tore oli, selline mõnus lugemine ja vaatamine. Hommikul uuris raamatut mu pea kolmene poja ning küsis tagakaane kohta: "Kes need on?" "Maibrit ja Sander". Poiss uuris pilti väga hoolega ja teatas: " Minu meelest ei ole nemad meil küll külas käinud." Pidin nõustuma, kuigi minul on tunne, et mina olen teil külas käinud. :) Aitäh toredate elamuste eest!

Anonüümne ütles ...

Aitäh! Mul on Sinu üle väga suur rõõm!On südantsoojendav tunda, kuidas heade inimeste head mõtted ja tegemised teevad elu ilusamaks ka teistel headel inimestel ;) Annaks aga Jumal neile tublidele ja andekatele jõudu ning tervist, et nad ikka jaksaksid rõõmu tuua.
Oleme pisut tuttavad Maibriti Kukupai ajast ja sest saadik on olnud huvitav jälgida Sinu kasvamist maaperenaiseks. Olen lihtsalt siiralt rõõmus, et Sinu toimetamised on leidnud ja kindlasti leiavad edaspidigi laiemat tunnustust. Sinusugused naised on kulda väärt! Ole tubli ja jaksa ikka edasi!

Joonase ema

Helen ütles ...

Krentu, see on üks ütlemata ilus ja sisukas raamat!!! Loetud! :)

Terje ütles ...

Kirjutasin ja kustutasin, kirjutasin ja kustutasin, et viimaks ütelda lihtsalt - väga hea raamat. No ei oska muud, kõik muud sõnad tundusid lõpuks nii võltsid selle tekkinud tunde kirjeldamiseks.

Krentu ütles ...

Ma tänan teid südamest. Mul on selline tunne, nagu keegi kiidaks mu last - et küll on üks tore ja viisakas laps :))
Anonüümne - suur tänu vihje eest, panen kõrva taha! Ja küsimus järgmise raamatu kohta - see on nagu küsida veel sünnituslaual viibiva naise käest, et millal siis järgmine laps:))) Esimene vastus on, et piirdun ühega:)
Katrin - jõudu sulle, praegu on kõige raskem aeg, vähemalt mul oli nii, kui olin värskelt kahelapseema.
Helsa - kui minu lapsed juhtuvad mõne blogi-lapse peale, siis algab ka küsitlus - et kes ja mis. Aga veel rohkem fännavad nad foormi lõbusaid avatare :)
Joonase ema - minu mälu on vist küll nagu Šveitsi juust :) Mulle kohe üldse ei löö ette, kuigi neid Kukupai tune meenutan heldimusega ja on nii kahju, et ma Sandriga sinna ei saanud - ta meli suur laulumees.
Helen - "sisukas" on suur kompliment, aitäh :) Ma nii püüdlesin selle poole, ausalt!
Terje - mul on nii hea meel, et Sulle meeldis!