MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, detsember 26

Jõulud


Meil on jõulud üsna traditsiooniline püha, nii et selleaastane jõulupostitus ei erine palju eelmistest. Aga  tore ju, kui midagi head kordub üsna muutumatult aastast aastasse.
Sellel aastal olid meil külas õepere ja ema. Nagu ikka, jagasime jällle ära, kes mis teeb ja nii tundus kogu ettevalmistusprotsess väga lihtne.
Et me ikka kõik õigel ajal kirikusse jõuaks, selleks tuli õepere ja ema juba eelmisel päeval kohale:) Nii jõudsime jõululaupäeval kabelisse täiesti ebatraditsiooniliselt veerand tundi varem. Jumalateenistus oli kui laulutund - pea kõik laululehe laulud said lauldud :) Koju jõudes asusid lapsed kohe ootama, et millal see jõuluvana siis tuleb aga enne tuli ära oodata ju ka et millal siis see liha ja kapsad valmis saavad ja siis millal see söök ükskord söödud saab ja.... No ja lõpuks see jõuluvana siis ka tuli ja tõi meile palju rõõmu ja nalja! Jõuluvana oli superlahe :) 
Ja ma ütlen ausalt, et mulle ikka väga meeldib kinke saada ja ka neid ise teha. Me ikka tunneme üksteist nii hästi, et kingid on alati naelapea pihta. Lapsed said muidugi seda, mida nad ise jõuluvanale kirjutasid. Mina aga sain Õnnepalu ja Kareva raamatud, La Senza tudukad, dr. Hauschkat  ja Make up store'i :) Kuidas sulle siis ei meeldi kinke saada :)
Ma ise jõudsin ka üht teist kududa-heegeldada, olin täitsa rahul kohe endaga :)
Ja mis mulle vaat et kõige rohkem meeldis, oli 25. detsembri jalutuskäik metsa eesmärgiga viia loomadele maiustamist ja ise ka end pisut tuulutada. Vot see oli tore üritus ja lume puudus üldse ei häirinud. Lõpus tegime ka ühe glögijoomise metsas ja seadsime sammud kodu poole, sest hakkas pimedaks minema. 
Olid ilusad jõulud!


Annette, kõige noorem :)


Ootamine on niiiiiiiiiii pikkkkkk....


Lõpuks Jõuluvana tuli! Nii ilmekaid ja elavaid esitusi polegi varem näinud.





Õepere esines tantsuga.


Ma sain ühe luuletuse eest kohe kaks pakki.


Tegelikult ei oska meist kolmest keegi laulda, aga Jõuluvana jaoks võtsime end kokku :)


Õde tegi superhea koogi.


Uus punane.


Minni hullas metsas.


Käsklus "siia" on Minnil juba päris hästi selge :)


Mets oma ilus.


Kõige väiksem laps pisteti seljakotti, kus ta õndsalt magama jäi.


Kuna meil on nüüd õuevalvur, siis põdrad enam ise meie aeda õunte järele ei tule. Niisiis viisime õunad-porgandid põdramajja.


Pidulaud loomadele.


Õige Rootsi glögi ühes õiges Noarootsi metsas. Lapsed jõid teed ja sõid piparkooke.


Kingitus õele - barett lipsuga :)


Kingitus Annettele - Manti kampsun.


Kingitus õele - sall Nancy Bushi raamatust "Knitted Lace of Estonia".


Kingitus emale - Annise sall.


Ja mina sain veel midagi väga head - kiidu- ja tänusõnu lugejatelt, kellele Jõuluvana minu raamatu tõi:) Need sõnad lisasid mu jõuludele erilise sära :) Aitäh teile!

21 kommentaari:

KK ütles ...

Ilusaid jätkuvaid pühi!

Nii armsad on omatehtud kingitused! Ja ma leidsin siis veel ühe dr Hauschka fänni :)
Ja muidugi tuleb lisada, et Minni on nii suureks koeraks kasvanud.

Kõike ilusat!

mäemamma ütles ...

Kauneid pühi Teile sinna Noarootsi metsade vahele.
Minu lemmik on Annetti kampsun ja hea möte loomadele süüa viia ;-)

R. ütles ...

Silm puhkab nii jutul kui piltidel.. :) Metsaskäik ja metsloomade kostitamine on nii tore mõte, mis kahjuks on endal soiku vajunud.

Toredat aastalõppu!

Mari-Liis ütles ...

Sinu postitusi on nii hea lugeda. Soojus ja tänutunne tuleb südamesse. Ilusaid ja rahulikke pühi!

Minnil on kohati lahedalt tähniliseks läinud.

Anonüümne ütles ...

Esimene pilt on väga hea ! Suured kiitused pere fotograafile, seekord on ka ise ilusasti pildil ...

Kristi ütles ...

Väga kaunid isetehtud kingitused!
Tänud kauni raamatu eest!

Katrin ütles ...

Ma igal aastal ootan Su jõulu-postitusi. Teie jõulud on nii helged ja traditsioonilised ja üldse väga ilusad. Ja eks pildid ole ka super. Kõike kaunist teile sinna ka uueks aastaks! :)

Helen ütles ...

Minu lapsepõlev jõulude lemmikmälestus on see, kui me käisime kõik koos metsas ja panime alati ühele "meie" kuusele küünlad põlema ja olime lihtsalt öösel metsas ja vaatasime seda kuuske kuni küünlad olid põlenud ja vaatasime tähti ja.... No ülimalt lahe oli! Ma usun, et teie lastel jääb sellisest traditsioonist ka ülilahe mälestus.
Fotograaf on jälle tasemel olnud. :) Eriti esimene pilt on minu lemmik.

Ja Maibrit läheb aina enam Sinu nägu. Noh, virtuaalselt vähemalt. :)

Kristi ütles ...

Ma kohe nii ootasin seda postitust. Ja tasus ootamist! Nii soe ja südamlik ja fotod.. ahh! Eriti põlvist nõrgaks, tegi foto - mets oma ilus.
Kõike ilusat minu poolt ka sinna metsade vahele!

Liina ütles ...

Armas lugu! Ilusat aastalõppu!

Regina ütles ...

Kui ilusad ja meeleolukad pildid ning see metsa pilt, ma olin lummatud ja mu pilk arvutisse naelutatud. Väga ilus võte (ma ei tea fotograafiast muidugi midagi, aga see on väga kaunis foto :) ).
Ja nagu minulgi kombeks, küpsetan koogi ja teen muude söökide osas tööjaotuse! :D

Ilusat aastavahetuse ootust! :)

Krissu ütles ...

Hea et maailm on täis imelisust ja neid kes seda märkavad ja seda tõeks elavad...

Anonüümne ütles ...

olen minagi selle blogi ammune fänn:) Kaunis, helge, armas:)
Kui saladus pole, siis mis koogiga tegu on?



Annika

Jandra ütles ...

Kaunid pildid ja toredad kingitused! Ootan Sinu postitusi alati suure huviga.
Ka mina sain jõuluvanalt kingiks Sinu raamatu, see on imeline raamat, need lood ja pildid :) Suured tänud Sulle!

Anonüümne ütles ...

Kaunist pühade jätku ja õnne uueks aastaks! Aitäh toreda blogi ja raamatu eest!

Merit Lassmann

Anonüümne ütles ...

Mind ka hakkas see kook huvitama...

Liisa

Greeta. ütles ...

Sai ka kingitud Teie raamat oma emale ja põnevusega hakati tegema sealseid käsitöö meisterdusi. Oli väga rõõmus selle kingi üle. :)

Outi-M ütles ...

Ilus lugu ja kaunid pildid! Ma tänän ilus raamatu eest. Tore! Olen nüüd lugenud.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Kingitused ununevad aga kui Jõuluvana
jutustab imeilusaid muinaslugusid Jõuluvana kodust ja päkkapikkudest...
kui siis üheskoos tantsitakse Kes aias ja Lapatuud jpms. mõnusaid tantse ja kui alles siis hakatakse mõtlema kingituste jagamise peale s.o. kui saadakse aru,et Jõulude ajal kingitused on need kõige mitte olulisemad...siis tahab iga meheks saanud hakatis ise samuti jagada seda rõõmu oma järglastele ja ka muidu tuttavatele...

Kaugel kaugel Põhjamaal,üle mere ja mitme mäe,üle paljude Järvede asub Lapimaa ja seal elan mina teie Jõuluvana.Me elame ilusas Jääst ja lumest lossis mis on kaunistatud jääkristallidega mis säravad etemini kui briljant kivikesed...
Meil on palju päkapikke ja nende põhitegevuseks on teile piparkookide küpsetamine...terve aasta nad aina küpsetavad piparkooke,et siis Jõuludeks neid teile kinkida...:)) jne.

Anonüümne ütles ...

Väga-väga armas jõulukirjeldus! Mina sain ka jõuluks Käsitööpäeviku ja nüüd jaanuaris heegeldasin emale sünnipäevaks lipssalli, järge ootavad triibusokid. :) Suur-suur aitäh!

Mai

Anonüümne ütles ...

Kas selle õe tehtud imemaitsva koogi retsepti ei saaks? Palun-palun-palun...:)

Kerttu