MY ENGLISH BLOG

pühapäev, november 24

Vahel mängin nukkudega


Nii nagu isad mängivad hea meelega oma laste autodega, pole emadel midagi selle vastu, kui vahel nukkudega mängida saab :)
Otsa tegin lahti juba veebruaris, sealt peale olen kudunud kokku neli Rapuntseli kampsunit :) Kõik küll mitte oma lapse nukule. Mõtlesin siis, et teen kohe juhendi ka, et teised saavad ka kududa. Juhend on jällegi inglisekeelne ja saadaval minu Ravelry poes ja Etsy poes. 


Kasutasin jälle! Drops Lima lõnga, seda sama, millest mu omagi kampsun tehtud on :) Mulle meeldib see lõng arusaadavalt, ja mulle meeldib see värv. Ideaalne hall :) Nööbid tegin ise kangaga üle. See pildil olev kampsun läks ühele teisele tüdrukule, Maibriti Rapuntsli kampsuni nööbid on sinisel põhjal valgete täppidega. 

Kui muidu teeb kõik pildid Andres, siis seekord tegin mina pilti. No ma tahan ka vahel tähtis olla :) Muidugi sättis Andres kaamera enne tööleminekut ära ja tegeles ka kõige muuga, mida tuleb peale "klõpsu" teha, aga ikkagi :)))

Selle kleidi tegin ma ka kunagi ise, aga Liisi nukule (tuntud ka kui Baby Born). Kangas on taas-taaskasutatud, sest kõigepealt oli see mu õe kleidi seelikuosa (ülemine osa oli mustast sametist, tol ajal oli see jube ilus kleit!). Siis tegi ema sellest kleidi seeliku osast õele lühikesed püksid, kui need moodi tulid. Sellised pidulikud lühikesed püksid, eksole, mitte sportimiseks :))) Kuna kangast oli vähe, siis ema lappis vastavalt ruudumustrile, nii et ainult katsudes sai aru, kus on jätkuõmblus. Siis sattusid need püksid minu kaltsukotti ja nüüd on nad siis jälle kleidi kujul. Seekord jäi ikka kangast üle :)



Sellel pildil on Rapuntsel laste mängumaja uksel, mida ma polegi veel esitlenud. Andrese käsitöö, mis valmis üsna kaua aega ja mis on tegelikult peaaegu valmis :)




10 kommentaari:

Evelin ütles ...

Esiotsa tahaks kohe fotosid kiita! Su blogi on nauding lugeda, nii käsitöö kui selle esitlus on viimseni lihvitud. Ja need täpilised nööbid - nagu kirss tordil :)

Lehti ütles ...

Väga vahva! Mõne aasta pärast pean ilmselt ise selliseid miniriideid tegema. :)Veel hiljuti ei arvanud ma blogidest ja blogimisest mitte kui midagi. :) Siis jäin lapsega koduseks, ja et peale lapse veel mingit tegevust oleks, hakkasin kõigepealt õmblema (õigem oleks vist küll öelda, õmblemist harjutama :D) ja seejärel ka blogima. Alguses iseendale, et kuidagi oma tegevust talletada, nüüd on juba mõni lugeja ka. :) Ühtlasi hakkasin ka mõnusaid blogisid otsima ja kui Sinu oma leidsin, olin väga rahul. Üks parimaid (käsitööteemalisi), mis ma eesti keeles leidnud olen. Mul on ka "Käsitööpäevik" kodus olemas! See on üks ilusamaid käsitööraamatuid vist üldse. Rohelise Kleidikese blogi on ainus, mille ma olen rida-realt algusest lõpuni läbi lugenud. Ootan väga sealseid uusi postitusi. Tore, kui on fotograaf omast käest võtta, aga Sinu fotod on ka väga ilusad! Jälgin huviga!

Krentu ütles ...

Aitäh, Evelin!
Lehti - tänan südamest :) Nii selle blogimisega on jah, mina ka alustasin sellega siis, kui Maibrit oli mõnekuune. Ja mis ma praegu annaks, kui saaks Sinu blogist neid suvikõrvitsaampse kohe praegu süüa! :)))

Romantic Lady ütles ...

Eriti ilusad riided. Tore nööbid. I like read your blog and I understand all. It is difficult to write estonish. It´s nice to make clothes for dolls, because you can do nice clothes very soon. I think that this kind of buttons could also be used in adults clothes.

Anonüümne ütles ...

kust selline lahe nukk pärit on? kas mõnest Eesti poest?

Krentu ütles ...

Romantic Lady - kiitos! I have used this kind of buttons (covered with fabric) in my daughters cardigan. I love this kind of buttons :)

Anonüümne - nukk on pärit siit http://www.disneystore.co.uk/disney-animators-collection/mn/1306012/ Eestis vist ei müüda. Kui guugeldad "Disney Animators Doll", siis leiad kindlasti ka nt eBayst. Neid animaatorinukke on erinevaid, kõik need Disney uued ja vanad printsessid on sedalaadi nukkudeks tehtud. Vaprake on kodulehel küll otsas praegu.

Mari-Liis ütles ...

Nii ilus ja armas lugu nagu alati - teed südame soojaks ja paned hinge helisema! Mängumaja kohta tuleb ju ka kunagi postitus, eks?

Anonüümne ütles ...

Meil on kaks tüdrukut ja kolm sama sarja printsessi. Väga armsad riided, tahaks endale KAH SELLISEID :) Kahjuks piirdub mu kudumisoskus vaid parem. ja pahempidise koega :)

Kibeles, aga see pilt ja leht! http://www.boredpanda.com/funny-parenting-tips-and-life-hacks/?image_id=funny-parenting-tips-and-life-hacks-3-2.jpg

Kirsten ütles ...

Hi:-) I bought this Pattern throug Ravelry the other Day - but I was not paying attention, so when i payed, i did not notice that the pattern was send to a wrong email... Can you by any chance check the system and see that I did pay and email me a new pdf? Sorry for any inconvenience. Kind regards Kirsten

Hanna nipet-näpet bogi ütles ...

No ma juba lootsin, et nukumaja saab ka imetleda, aga see postitus vist mitte..
Jään põnevusega ootama :)