MY ENGLISH BLOG

kolmapäev, jaanuar 4

Kiire õmbluskursuse teade


Head uut aastat!
Kuna mina olen mitu kuud päkapikutöökoda pidanud, siis mul kahjuks praegu midagi eriti ette näidata ei ole. Aga vahendan seekord õmbluskursuse teateid!

Ma olen siin ennegi hõiganud, et minu ema on võtnud omale mõned õmblushuvilised õpilased. Uuel aastal oleks kohta kahele uuele õpilasele: 
- üks koht kleidi õmblemise kursusele, mis algab 17. jaanuaril 2017 ja kestab umbes 4-5 nädalat;
- üks koht jaki õmblemise kursusele, mis algab veebruari teises pooles.
Õppida saab Tallinnas, kellaajad sätitakse nii, et kõigile sobib.
Kes soovib uut aastat alustada uute oskuste omandamisega õmblemises, siis kirjutage mulle eveli.krentu at gmail.com, saadan kirjad emale edasi. Ta vastab ka küsimustele. Kes ees, see õmbleb! 


Kommentaare ei ole: